Thursday, February 5, 2009

Balik bercuti CNY..naek AA




tgk tajuk jak dah tau kan...CNY lepas aku balik Kg...cuti la seminggu d kg halaman ku nun d seberang laut...dgn menggunakan penerbangan Air Asia.. "Now Everyone Can Fly" flight jam 10.30pg ari jumaat plak tu...ambik ko.... skip semayang jumaat lah jawabnyer hehehe lupa pla mau story..masa check in barang...aku terexcess baggage 5kilo plus rm10 handling konon...so merasa lah membayar rm85...(nyampah tul aku klu kena excess baggage ni) so apa lagi zup zap jak guna kad hutang tu...

As usuall penerbangan mengambil masa 2 jam 30 menits dong...capek gue dlm perot kapal iteww...so sejam tdo sejam setengah plak berjaga...duk tgk awan yg putih( sakit mata d buatnyer).xde ape nk citer dlm perot kapal ni...cam boring jer duk tgk Pramugari rambut perang dan Pramugara rambut gondrong melayan...x sebaik MAS Cabin Crew...curlasssttt MAS...so aku selamat mendarat d KKIA Terminal 2 jam 1.15ptg..dh punggut² sume beg dr perot kapal then tggu adik ku pulak fetch me up at the Airport...(nda kesabaran mau pulang umah kan hehehe)so smpi jer my adik terus zoom balik...smpi umah lain citer lak...later lah aku citer ya...




No comments:

Post a Comment