Friday, May 22, 2009

Aku d cop anti-sosial


Believe it or not...itulah kenyataan yg aku kene terima..di cop as anti-sosial hanya kerana aku suka duk 'menapak smpi berakar(hehehe)in my comfort zone'(ade aku kesahhh..aku x kesah pun hehehe)
yg sebenarnya bukan aku x nk bergaul ngan diorg pun it just like i cant catch-up with their pace...lgpun xkan lah nk mengewdikss p opis yg jauh just nk chit chat pot pet put pat kann..ada byk keje lain lg aku nk buat...dh lah keje melambak atas meja ni(nangesss)dan yg best tu(best ke)my boss suh aku p joint ngan diorg ni konon² supaya org kenal aku ni siapa(bagus lah sgt kan...kang keje aku x siap dia gak yg bising siap bleh msg² kt my colleague supaya aku cepat siapkan keje).
Aku rasa x salah klu aku suka duduk diam in my opis,lgpun aku kuar gak sumtimes chit chat with people surroundings me,bah kan aku ler org yg paling 'loud speaker'klu dh gelak xkan lah itu pun masih d katakan aku ni anti sosial...ermmm

Arini badan x sedap skit sbb sakit tekak...actually dh nk ok beberapa ari lepass...tetibe smlm aku leh lak membantai mkn pedas² nahh merasa lah arini sakit tekak dtg balik...kali ni nk minum pun susah(ni terasa berdenyut² jer)...bangun pg tadi pun badan dh rasa x sedap...nk MC tp mcm dh alang² dh kan..so teruskan jer lah keje...saborr jer lahh..

No comments:

Post a Comment