Saturday, August 1, 2009

Snappy² kt Floria Putrajaya

This morning...aku bangun awal sbb dpt panggilan dr my best friend nk pinjam thumbdisc but then my thumbdisc ni kecik jer muatan and lagi dh full with document so x dpt lah nk nolong my best friend tu hehehe...then suddenly aku teringat lak Ptjaya ni ada Pesta bunga-bungaan...so around 12noon aku gerak lak p Tapak Pesta Bunga²an tu...and the cuaca quite nice...memandangkan aku p sorg² jer...so aku just ambik pic thne pusing² sekitar Tapak Pameran...so chanteq...i love the scenery,make me feel like at home...
so kt bawah ni ada beberapa pic yg aku ambik...so tgk² lah yer

ni pintu gerbang nk ke Tapak Pesta Bunga²an tu

Menara Monumen yg nun sayup mata memandang...





ni lorong nk ke pangkin tepi tasik...

Antara Pangkin yg terdpt kt tapak tu

Tapak pameran Bunga Orkid yg chanteq

Menara buah²an





so pada sesiapa yg belum berkesempatan nk pegi ke pesta Floria ni..dtg lah yer...ada byk masa lagi nk kesana...Floria tu bermula 1 ogos hingga ke 9 ogos 2009
shuttle bus pun ada di sediakan dr Putrajaya Sentral..tgk jer klu ada bus yg berlogo Tapak Pesta Floria...then naik jer bus tu...dtg jgn x dtg k...

No comments:

Post a Comment