Sunday, January 31, 2010

Joom ke IKEA

Salam semua
kebiasannyer ahad adalah waktu aku duk umah..iron baju and berehat2 sambil chatting or tgk tv...tp tghari td aku merayap lak ngan membe aku p IKEA sbb depa nk beli bebrg kt sane so aku lah jadi tukang drebar nyer...so dalam jam 12.15pm aku pun bergeraklah dr umah nk p ambik depa ni.
Perjalanan dari umah nk ke IKEA tu ok je kecuali jln masuk nk ke IKEA tu jer sesak skit..ramai sgt org nk bershopping so ambik masa skit nk smpi ke parking

Sempat lg nk snap gmbr hehehe

Keadaan kesesakan masa nk masuk ke IKEA

sesampi je kt dalam parking...kami bernasib baik sbb x menunggu lama...dua kali pusing jer terus dapat parking hehehe dekat plak ngan loading area tu..so kiranyer senang gak ler nk bergerak hehehe
so lepas tu apa lagi terus jer lah kami p masuk kt IKEA...x banyak mane barang yg depa beli just a few things that necessary jer like book rak and so on..aku mcm biasa dok tgk2 jer lah dulu later baru ler beli hehehe
so dh puas dok pusing2 n mencari barang yg d kehendaki ..perot pun rasa teramat lah lapar...so apa lagi..masa utk makan...memula tu membe suggest nk makan western food...tapi cam biasa lah aku ni...leher kampungan skit so prefer mkn nasik jer hahaha then depa suggest mkn kan 'Warung Ayam Penyet' so aku pun p ler kt sane...nasib baik x rmi sgt umat kt sana..smpi jer terus dpt seat..and terus order huhuhu

Warong Ayam Penyet kt Ikea Damansara ni..semua pekerja nye cama dr indon gak huhuhu

Keadaan ayam penyet...just nice sambal nyer pedas terangkat koo....

Nasik nyer yg ciput..x cukup nk makan hehehe

Lama gak kami duk lepak2 kt IKEA ni..duk pusing smpi ler ke TESCO hehehe x perasan lak aku kt area ni ada TESCO..hahaha dh puas pusing so kami balik ler dalam jam 5.30ptg..alhamdulillah jalan nk balik semua nyer selamat..aku x lalai cam semlm masa balik dr Kl..nasib baik xde ape yg berlaku hehehe...oklah semua slmt beristirehat...

No comments:

Post a Comment