Tuesday, February 16, 2010

Melaka TRIP II

Hari terakhir kt Melaka aku p merasa naik Menara Taming Sari. Bangun dh lewat so siap2 jer terus check-out dr Hotel and terus ke Dataran Pahlawan konon nk bfast...tp tgk jam dh jam 1 lebih so rushing ler p Menara Taming Sari sbb teringin nk merasa naik menara tu kan..
smpi jer kt kaunter tiket..rmi nyer umat tengah berbaris nk ke menaiki menara tu..
so biler turn aku dh smpi...ape lagi excited lah huhuhu tp sblm tu baca lah memacam ayat..malang x berbau kan hehehe seram gak memula naik benda ni..tp tetap aku excited nk tgk pemandangan Melaka dr sudut pandangan seekor burung helang dan yg best tu...aku naik Menara ni 3 kali hanya dgn tambang rm10... ada ke aku bervalentines ngan Menara tu, suka ajer aku naik benda ala tu hehehe so bawah ni ada a few pics yg sempat aku ambik masa berada kt menara tu hehehe

Mahkota Parade

EYE ON MELAKA yg x berfungsi sbb masalah dalaman syarikat

Replika kapal Flor de Lamor..

Bangunan Merah

Apa agaknyer diorg nk bina sebelah tu ek..cantik jer tgk dr atas menara ni



Lastly pic Beca yg mmng yg penoh bunga ni hehehe

So around jam 2 lebih aku pun bertolak dr Mahkota Parade ke Melaka Sentral...sbb nk balik Kl jam 5 ptg..so sesampai jer kt Melaka Sentral...perkara wajib yg aku buat dulu off coss lah makan hehehe so aku nk try makan A&W plak..tp sedih ler..sbb x seperti yg aku harap..McD still the best..tp sblm tu aku dh beli tiket balik around jam 5ptg..so sementara menunggu nk balik tu aku lepak r kt A&W sbb x crowded mcm kt McD..tp intenet service tetap gak lembab cm sipot sedot....bosann nyerrr
Bus smpi on time dan masa utk balik ke KL hehehe
Thanks Melaka for the experience...aku pasti datang lg hehehe

No comments:

Post a Comment