Friday, September 3, 2010

Balik Kampung....

Salam
lama x update blog ni...
arini dh masuk 24hari dh umat islam berpuasa...so arini gak aku dh berangkat balik kg..kali ni aku balik kg awal skit...berbanding ngan tahun² sudah..cam biasa ler klu dh nama balik kg...memacam ler benda nk d bawak balik ...
mcm biasa gak aku akan bergerak awal dr rumah nk ke KLIA..walaupun ambik last flight jam 9.50pm tp jam 7.15 dh terpacak kt KLIA...supaya senang skit nk berbuka(walhal lewat gak berbukanyer)



keadaan KLIA pada waktu ini...agak lenggang gak ..mgkin rmi yg akan balik last minit, mgkin diorg belum puas nk shopping lg kot...hopefully dlm flight nanti x ramai org ler boleh lah aku nk baring² kt seat sebelah tu...dan 1 lg...ticketing staff tu mcm tau jer aku nyer favourite seat 27F hehehe
so guys...smpi jumpa lg for my next update hehehe selamat balik kampung yer...

4 comments:

  1. balik dari kampung tu bawak la ole-ole yer...hehhe

    selamat berpuasa dan selamat hari raya

    ReplyDelete
  2. hehehe nk bawak ape ek...x reti sgt nk bg ape as ole² ni, nanti tgk ler ek cam mane huhuhu ...

    ReplyDelete
  3. dh tgk ke ole2 cmne? hahahhaha.....

    ReplyDelete