Tuesday, June 16, 2009

Im Back.....



lama gak aku x mengupdatekan blog ni...buka xde bahan...tp MALAS menyerang so merasa lah blog bersawang utk sekian lamanyer...beside that ada lah gak personal problem yg x dpt dielakkan...tu yg menjadi keMALASan tu...

last few days...roadtax 'TENGKU' dh expired..so kene lah beli klu x merasa kene saman lak....skrg aku dh rajin bawak 'TENGKU' ni mmerayap kt KL tu..asal sabtu jer aku p KL...dulu rajin naik bus..nk jimat kononnyer...tgk lah klu dh sengkek esok² aku naik lah bas balik huhuhu


Ini bukan TENGKU...ini kembar seiras dia...kaler jer lain huhuhu

last saturday gak my Abg long Bday...I would like to wish him Happy belated bday..all the best for future undertakings...kita jumpa nanti ek masa aku kt Kg..dont go anywhere...AWAS(siap warning Abg sendiri ni)huhuhuhu

i believe thats all for now...see u guys later with my new updates ya...daaaa.....

No comments:

Post a Comment