Sunday, October 18, 2009

Filling and Scalling

Salam n slmt petang semua
hopefully semuanya sihat2 belaka...
hari nk citer pasal aktiviti smlm(hari sabtu)
smlm actually nk p buat "Filling and Scalling" kt my gigi
coz my gigi look sgt lah teruk lepas raya aritu...
tgk ler pic kt bawah gigi aku cam mane...hehehehe


cantik kan gigi aku ...

actually gigi aku jd camtu masa raya lepas ler..duk mengunyah x renti2..siang malam aku duk mengunyah...tup tup..gigi dah jadi cam Dracula Jamban lak...malu k...nk senyum pun aku x leh...terpakse senyum kambink memanjang...
so smlm dengan gigih nya aku p lah jumpa Dentist...actually Dentist ni aku dah biasa...mmng tmpt dia jer lah aku buat Dental checkup gak...dulu lagi dasat ...gigi Dracula Jamban tu pun minta ampun k...tp skrg x sudah...sejak guna Colgate(tetibe buat iklan Colgate lak kannn)

So appointment pun dh buat last 2 weeks ngan Dentist ni,she's very friendly and soft...suke klu jumpa Dr ni...appointment smlm jam 11.30pg...tp aku dh sampi sane dlm jam 10.30pg...
actually aku x tau nk memandu area tu...so kene lah awal bergerak takut org tertunggu2 kan...
so smpi jer sane aku duk melepak lah jap sesambil ambik pic pasal klinik tu...
so kt bawah ni ada beberapa pic keadaan klinik tu...lets hv a look....


Ruang menunggu kt klinik tu


Ni lak lorong nk ke bilik operation


So inilah Klinik Gigi nyer

Td lupa lak nk bgtau Klinik Pergigian Zalinda ni terletak kt mane kan
so alamat penuh klinik ni ialah

2753 A, Jalan Changkat Permata,
Taman Permata,
53300 Kuala Lumpur

Abg Eq..Klinik tu dekat x ngan umah Abg Eq huhuhu dh dekat2 area Hulu Klang dh ni kan,sbb cam ada nmpk Signboard Zoo Negara...mesti dh dekat lah tu kan
klu nk buat appoinment call jer kt kaunter diorg ni...jap ek aku nk uplod bisnes kad Dr yg mencantikkan gigi ku itu hehehehe



so dh nmpk kan bisnes kad tu..itulah lah Dr yg mencantikkan gigi aku tu...Dr Mastura Sulaiman. Dentist yg ramah and lemah lembut orgnyer and cantik gak hehehe
ekk...lupa lah nk tunjukkan hasil dr 'Filling and Scalling" proses tu ek...
tadaaaaa...tgkler hasilnyer kt bawah ni huhuhu jgn x cayer


Korang jgn x cayer gigi aku leh berubah secantik ini...hahahahaha

arini ahad aku xde aktiviti....duk umah jer membadak kan diri...so sesape yg sudi nk ajak kuar...bawak ler aku yerr...bosan k...
so smpi ketemu lg pada entry yg lain yer
semoga korang gembira and sihat2 selalu...jgn lupa senyum..tunjukkan gigi yg cantik tu...jgn tunjuk gigi Dracula Jamban tu yer huhuhhuhu

No comments:

Post a Comment