Thursday, October 22, 2009

4 tahun sudah...

Salam semua
curious kan ..ape yg 4 tahun tu
actually 4 tahun tu ialah ...tempoh aku bermastautin kt semenanjung ni
so selama 4 tahun kt sini...mcm² pengalaman yang penah aku lalui
alhamdulillah semuanya yg baik² belaka
ada yg menjadi pengalaman dan pengajaran buat aku selama mana aku berada disini...
so apa yg nk d citer kan kt sini ialah...tmpt² yg aku blum berkesempatan nk p
utk pengetahuan semua ..aku ni jenis yg kuat berjalan..x kira lah sorg² ke atau bergeng...tp kebiasannya klu tmpt yg 1st time aku pegi...mesti berkawan supaya x gelabah then terus panik hahahahaha




So selama 4thn berada kt sini...aku x penah lg menjejakkan kaki kt GENTING HIGHLAND hanya dgr citer dr kawan n tv jer....sodeh kan...
agak²nyer lah biler lah aku nk p sane ni...ada sesape ke yg sudi ajak p sane huhuhu











Selama 4thn kt sini...aku x penah p MENARA KL..lg menyedihkan
walhal setiap weekend selalu jer lalu kt area tu...tp sebab sorg² dan segan...so aku x penah nk singgah kt Menara KL hehehe tp yg pelik gak kan sejauh² Menara Alor Star tu aku penah lak p sane...cam mane tu...Menara KL yg depan mata lak aku x penah p...erm erm erm...adakah disebabkan hubungan diplomatik yg menyebabkan aku kesana








Selama 4thn kt sini..aku dah byk kali batalkan plan nk ke LANGKAWI padahal teringin sgt aku nk p sane...sbb sorg² aku x jadi dan lg cuti pun x mengijinkan aku nk p sane selain bajet yg ketat...klu dpt p sane mesti syok jalan² kt Langkawi Sky Bridge tu kan sesambil fefeling cam citer Titanic huhuhu







Ni lg satu menyedihkan...selama 4thn berada kt sini...x penah nk p memeningkan diri menaiki EYE ON MALAYSIA smpi benda ala tu dh merajuk membawa diri p ke Melaka(perasan jap)hahahahaha tp xpe...benda ala tu merajuk x jauh mane...ada masa kang aku bawak ler membe umah aku ni p sane...awas ko EYE ON MALAYSIA..nanti aku EYE kan MATA ku kt GONDOLA ko huhuhu





Actually byk lg tempat yg aku x berkesempatan nk pegi...mcm kt Terengganu and Perlis...agaknyer ape yg menarik ada kt sane ek...pulau² ni aku kurang berminat skit...sbb kt tmpt aku pun byk pulau...dekat ngan bandar lg..perjalanan pun x smpi sejam...kang klu rerajin aku p citer lah ek tmpt yg aku suka p ek...
till then c u guys on my next entry ....
take care

No comments:

Post a Comment