Thursday, November 5, 2009

Instrumental Music

Salam semua
lama x update blog ni kan...very the simple jawapan...MALAS..gitohh kann
arini saje nk update sesimple yg mungkin hehehe
bersesuaian ngan tajuk entry Instrumental music...so citer pasal music lah kan
actually this couple of days,sesambil buat keje sesambil gak aku mengdownlod lagu
aku ni mmng meminati instrumental music ..specially Electric Violin
aku xtau sejak biler aku meminati benda ni
tapi nk main Violin ni mmng x reti langsung pun
so al kisahnya
aku pun mendowlod ler instrumental music especially by Vanessa Mae and Kumpulan BOND
tp x byk mane lah yg aku downlod sbb plan nk beli CD jer kot(tgk bajet gak hehehe)





ni antara cover album Vanessa Mae yg aku minat..tp x beli lg biar pun dh lama hehehe
antara lagu yg aku minati dlm album ni ialah Vivaldi's Four Season, Moroccan Roll, Contradanza, Tocata and Fugue dan banyak lagi lah...hopefully ada bajet lebih kang baru aku beli




yang ni plak Kumpulan BOND...antara kumpulan yg aku minati,Cd Album Shine ni aku dh beli lama dah since i was in Kuching kesemua lagu dlm Album shine ni aku minati..
rasanya dh berpuluh kali dah dengar...x penah nk rasa bosan...specially time nk tdo...mmng bleh lena ler huhuhu
Ni antara list lagu yg terdapat dlm Album Shine
1. Allegretto
2. Shine
3. Fuego
4. Strange Paradise
5. Speed
6. Big Love (Adagio)
7. Kashmir
8. Gypsy Rhapsody
9. Shine ( Dubshakra Mix)
10. Libertango
11. Sahara
12. Ride
13. Space
14. Bond on Bond

Hopefully gak ler kan...CD² lama tu masih ada lg kt pasaran..klu dpt yg original yg murah lagi lah best...Value For Money katakan hehehe xpe this weekends aku p servay² ler kt KLCC or Midvalley tu ke..nk beli x leh lg..sbb skrg masa catuan ongkos hehehe beli ape yg perlu sahaja...so rasanyer tu jerlah update for today...salam...

No comments:

Post a Comment