Tuesday, July 14, 2009

Kembali bersiaran

beberapa hari x berentry ...so mlm ni nk menghupdate kan citer² yg basi masa nk balik ke Kl...

mgkin bg yg mengikut blog aku dr mula...mesti nyampah dgr aku citer pasal Kapal terbang jer kan hahaha(nk buat cam mane..dh minat aku ahakss)so nk citer pasal balik Ptjaya on the 13/09 lepas...aku rasa yg paling best ler...naik MAS Airbus 330..sbb nyer x rmi org...and seat aku jer sorg huhuhu mmng kosong jer cabin belakang hanya beberapa org jer yg ada...


ini ler pesawat yg aku naik aritu AIRBUS 330

tu keadaan luar...dlm nyer x tgk lg....tgk ler pic kt bawah nyerr seat colourful...tp selesa gak..yg penting ruang utk kaki tu luas...




masa penerbangan balik ke KLIA ni...kapal x rmi passenger(cabin crew pun senyum lebar huhu)..so aku pun ape lg..ambik lah kesempatan duk mensnap² gmbr kt dlm tu...smpi kan ada pakcik tu ckp "td ko ambik gambar aku curik² kan" hahaha kesian lah pakcik tu...ingat aku ni nk ambik pic dia...kebetulan dia dlm laluan...tp aku x snap pun pic dia...
so x lama di udara beberapa stewardess pun dtg lah bawak Juice and nuts...memandangkan passenger x ramai..one of the stewardess tu(klu x silap nama dia IDA NORIZAN)offer aku nuts..and she said..ambik ler byk mane yg encik nk...so aku ape lagi huhuhu ambik ler dlm 6 packet huhuhu


niler nuts yg aku ambik dr tray sterwadess tu...she so nice n beautiful..

so lepas dh serve sume passenger ngan juice and nutss..and then suddenly the stewardes IDA NORIZAN dtg kt aku n offer lagi the last nuts tu...n bleh kata kt aku..."klu En nk lagi..nanti saya bawak kacang utk encik"hahahah aku pun senyum lebar k hahaha and dlm hati mesti dia akan bg dlm 6 peket lagi ni kott...tp what a surprise..sejam selepas tu...dia bawak a bag of goodies utk aku hehehe 20peket nuts and beberapa brg(x tipu tgk ler pic kt bawah ni hehehe)


pic bawah ni lak...dinner yg aku mkn mlm tu...Spagetti ape tah...(aku pun dh lupa nama nyer..aku Spagetti ni x mkn sgt..tp klu ada ..nk gak merasa..bolehhh lahhh)

ni ler box mknan aku tu....mcm² ada kt dalam

ni lak spagetti yg aku ckp tu...ntah ape tah nama dia...mkn jer lah

so dh habis mkn semua tu..ape lagi...aku pun mula ler ngantok hahaha tp tetap gigih nk snap pic dlm kabin kapal tu...betapa lengang nyer penerbangan kali ni sbb x ramai penumpang hehehe
tp beberapa minit b4 nk landing kt KLIA...aku ingat nk snap pic Pramugari IDA NORIZAN tu...tp x dpt cuma pic kepala yg langsung x clear tu...actually nk gak bergambar ngan dia...tp segan lak huhuhu nanti kene cop jakun(ego kann aku hahaha)
anyway thanks to her...MS IDA NORIZAN for ur hospitality during my flight from KKIA to KLIA...semoga saudari IDA NORIZAN akan sihat selalu n selamat hendaknya...and hopefully we will meet again someday


x clear kan pic dia(motipsss nk post gak)...tp saje nk post gak huhuhu masa ni dh nk landing...so Cik IDA NORIZAN tu duduk ler kt belakang kabin atas arahan KAPTEN KAPAL...so beberapa minit kemudian weollss selamat lah landiing kt KLIA...THANKS MALAYSIA AIRLINES

No comments:

Post a Comment