Monday, July 6, 2009

xtau nk update ape...



ape mende lah aku nk update kali ni...mcm xde yg menarik nk d ceritakan..rasanyer perjalanan hidup seharian mcm tu jer....bermula jam 6pg..bangun pg..mandi and bersiap p keje then gerak p opis dlm 6.45pg...so around 6.55am aku smpi ler ofis..
skrg dh xleh kuar umah lelambat...klu x stuck dlm jamm...jumaat lepas aku dh terlewat...sbbnye tdo lewat(around 3am) so bangun jam 6pg pun dh malas..kononnyer nk lg tdo dlm 15minit..tup² terjaga dlm jam 7.05am(merasa kooo)...so ape lagi mengelabah ler aku dibuatnyer hahaha mandi sepantas kilat yg mungkin...so dh siap sume...start engine kete...x perlu nk panas kan engine...terus jer gerak..volehhh nk cepat punya pasal kan hehehe on the road..jln ok jer...smpi ler satu simpang tu...jln dh jamm skit...tp kire ok lagi...bleh lerr aku gerak gak...smpi kt trafic lite dpn balai bomba...lampu dh merah,stop ler kan...disebabkan leka duk dgr lagu...aku tetibe terlepas clutch terlalu cepat so ape lagi matiler engine kete...siottt jer...so dh start engine aku pecut jer...nk kejar masa...tp x sempat gak(sah² punch card merah dh)...disebabkan Putrajaya ni terlalu byk trafik lite...padahal ofis ngan umah xlah jauh mane...tp kene menempuh 6 trafik lite nk smpi ke opis...boleh....*fengsann...

No comments:

Post a Comment