Thursday, September 3, 2009

Melampiaskan nafsu makan

Salam semua...ingat x smlm pasal aku nk mkn Asam Laksa...??
so balik jer keje smlm...dgn gigih nyer aku singgah ler kt Bazar Ramadhan Putrajaya(walhal tiap ari pun singgah hehehe) so mcm biasa aku akan meronda² sekitar Bazar Ramadhan sebelum decide nk beli juadah ape utk berbuka...tp smlm dh plan nk mkn Asam Laksa so aku ronda lah 1 Bazar tu carik Laksa...and i was very lucky...sbb mmng ada jual Laksa kt Bazar..
mgkin beberapa ari lepas aku x perasan kot kewujudan pakcik penjual Laksa tu hehehe

so Lepas dh beli Laksa tu..aku pun singgah gerai menjual buah tembikai lak then baru beli kueh...so tu jer lah benda yg penting utk berbuka smlm hehehe....air buat kt umah jer


sedap gak Assam Laksa Pakcik tu jual rasa cm x cukup lak sebungkus hehehe


gambar kt atas tu Assam Laksa masih dlm plastik...sampai jer umah terus snap brg yg d beli...pic kt bawah lak...lepas dh masukkan laksa dlm mangkuk masa berbuka...

sedappp...cuma xde Bunga Kantan..klu ada mesti lg sedapp
Assam Laksa ni mmng feveret aku..dulu masa p Kedah..aku penah mkn bfast,lunch,dinner and supper ngan Laksa...x bosan k...sanggup p depan gerai Star Parade memlm sbb nk makan Assam Laksa jer hehehe

So arini ape lah menu berbuka aku ek...nanti p Bazar carik ler...
mls lak nk pikir...lmbt lagi waktu nk berbuka hehehe
hv a nice day sume...

No comments:

Post a Comment